Hahah ja vet ;)

Nu har jag hållt er på gallret ett bra tag ( talesätt typ )  hah ;) . Asså jag vet att jag har en liten period där jag inte laddar upp presis varje dag men asså man hinner ju inte med när man har en massa annat man hellre prioriterar istället för att sätta sej vid datorn haha ;) . Men nu kände jag att nu måste jag ju checka in läget här på bloggarna och pixx och allt . Ja idag så började ju skolan om , jag kan ju inte säga att det kändes helt superkul att få bekräftat att man liksom hade ett helt skolår framför sej , men samtidigt skulle det ju inte vara så kul om man hade sommarlov hela livet ;) , så man får typ tänka om lite och se det på den positiva sidan istället ;) .
Asså är det någon annan än jag som längtar tills andra avenyn börjar om eller ? , det känns som en evighet sen det gick på tv.n  men den som väntar på någe gott väntar ju aldrig för länge som man brukar säga ;) .
 


I helgen åkte jag och tjejerna iväg till Luleå på en shoppingtur , jag hade en underbar dag med er tjejer pussen på er <3 .
Här ska ni få lite bilder ....

 På Phb ;)
 I Myckle på fotbolscup <3
 Den gamla hårfärgen ....
 <333333333333333
 Två saknas ..
 Vi gillar spegeln haha ;)
 Yeah ;)


Det blir inge mer nu kommer mer på pixbox tror jag eller här .
Puss hade <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag längtar efter dig ! :) men du ska vell inte fortsätta spela handboll ? :S

2009-08-20 @ 21:53:29
Postat av: hanna

Men OMGEEE! Första och sista!!!;p

2009-08-30 @ 21:03:32
URL: http://hfjallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0