12 dagar kvar ! ;O

Hallå =) . Nu är det bara tolv dagar kvar till den stora dagen . Men egentligen vill man inte att det ska gå fort till julafton och nyår , för jag menar asså efter december så är januari och månaderna framåt sååå himla dryga , ajja man måste ju gå igenom de också , ett plus är att det är nog perfekt skidföre då efter jul och nyår.

Ja igår var jag på Hanna och Idas fjortis fest , vi hade skitkul enligt mej . Egentligen så skulle jag ida och hanna baka idag men jag ska till Luleå så det blir ng mest troligt av imorrn på lucia dagen . Åh det är sååå mysigt på Lucia morron , med lussekatter och tända ljus , det är en morgon jag verkligen uppskattar .
Jag ska checka lite bilder från gårdagen ;))

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0