Fotboll<3

Ciao ! Jag har inte hunnit skriva någe sedan i måndags för det har varit så mycket med allt typ stranden och stan mm. Idag har jag iallafall spelat match mot svartbjörnsbyn. Ett tag ledde vi med 2-1 men sen så fick dom in två snabba mål och vann :/ . Men jag tycker att vi spelade bra iallafall. Imorrn kommer kusinerna , mormor och morfar och farmor till oss för vi ska ha typ lite party av olika anledningar tex konfirmation och student. Det ska bli jätteroligt. Till veckan ska jag fara till Hannas stuga mest troligt , jag, Ida ,Hanna fo , issan och Petra . Jag längtaaar <3 Och på fredag kväll åker vi ju till Göteborg och Gothia <33 . Så det kommer att bli ett litet uppeh¨ll i min lilla blogg men jag tror att ni klarar er . Ikväll ska jag nog se på sommarkrysset och " Repmånad " . Ett varmt fotbad blir det nog också ;) .
Puss hade!
/ alva♥

 

Hittade den här bilden från i julas jag hade ljust hår då hihh ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0