Havsbadet =D

Ciao ! . Idag vaknade jag ungefär halv nio. Jag skulle nämligen fara med Marie och Ida till Havsbadet. Jag packade matsäck som bestod av : Två baguetter ( stavning ? ) , vatten, saft, äpple, apelsin, våtservetter, orientdressing och pistagenötter :D . Vi tog bussen klockan fem i elva utanför mej , snacka smidigt liksom , jag kan ju bara gå ut utanför mitt hus och gå på en buss för att fara och steka på havsbadet ( asså stranden ) . Sooooft . Men i allafall så typ klockan halv ett intog vi våra matsäckar för att sedan gå och spela volleyboll med min syrra Elin och några av hennes kompisar , fast Marie och Ida ville inte vara med ;P . När vi hade spelat färdigt så sprang vi ner i vattnet och badade . Det var inte så kallt som jag trodde att det skulle vara ;P . Fast när vi kom upp ur vattnet så började det blåsa och spöregna så då var det bara att packa ihop grejerna och bege sej hemåt =( . Och såklart då när vi kom hem så blev det superbra väder igen hrmf .... aja det blir garanterat massor med fler dagar på stranden i sommar . När vi kom hem från stranden så färgade jag och Marie håret på varandra ( mest på Marie för jag hade ju redan gjort slingor fast jag gjorde lite i underhåret ) . Det blev superbra på Marie och på mej syntes det inte så jättemycket men ändå ;) . Snart ska jag och min örviga familj fara och fika hos Marie , ska bli askul ju !!! . 
Kvällens klädsel :


Frisyr :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0