Billie Jean ...

Hallåi! Älskar verkligen helg ibland , särskillt när man bara är helt trött efter hela " LÅNGA " vckan hahah ;) , ( asså den går ju typ hur fort som helst men öndå trött blir man ju ). Igår var det ju då fest hos Issan . Vi lagade tacos , så på idol såklart , dansade (!) ;) , också såg vi på en skräckfilm som var grymmt obehaglig , Vvi såg dock inte klart den men ändå ;) . Jag och Hanna har vart en sväng på stan idag , jag kollade på en parfym men det blev aldrig å köpa den .

OLA vann körslaget !! JAAAA dom var såå grymma . Helt klart rätt av alla som röstade på dom , som jag inte gjorde hahah men det visade sej att de vann ju öndå ;) .
Imorrn bär det av till Kalix å fira kusinen som fyller sextoN PÅ tisdag <3.
Jag slänger in lite oredigerade bilder från igår :





















 Röda ögon ;)











Det kommer fler bilder ( som är rediigerade )
Puss <3
a♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0