typ lite ledsen !

Hej hallå där ! Asså man blir ju typ helt less på den dära datorn . Ena dagen funkar den och andra dagen är den helt sönderdekad !!! . Och på elgiganten sa dom bara att det är bara att starta den och det är så enkelt men nehe då!, då måste man installera en massa saker och avinstallera och ja jag vet då inte vad miin hjärna exploderar !! , eller det är inte jag som håller på å fixar den hahaha men ändå ;) . Men en bra nyhet är att på torsdag så ska en tapetserare komma hit hem till oss och tapetsera i mitt rum läängtaaar . Jag har det rött nu som säkert många vet och det blir lite träligt i längden så nu blire vitt vitt vitt = soooft ;) .  Pussen <3

 Freaky Friday ! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0