Jaa´ni??

Hallå alla mina söta bloggisar! Nu ska jag ta mej i kragen och försöka göra et blogginlägg varje dag om än det bara blir ett litet ord så ska det göras haha ;) . Idag har jag då spelat match med flickor 96 igen . Det gick bra vi spelade oavgjort 5-5 . Jag fick spela på min favvoplats mitmitt <3 . Idag kom också Hanna och Ida älsklingarna hem från sin lilla husvagnstripp . Jag har saknat dom även fast det bara var två dagag tihi ;) . Och i går (lördag) fick jag veta att dom hade hittat en Adidasväska till mej . Asså ni förstår inte hur lyckligt lottad jag är ooooh ! . Jag är såååå glad puss på er tjäjjorna mina . Imorrn äre skola igen , man hade väl hellre tagit en helg till på dirren menmen man kan ju inte få allt här i världen . Jag lyssnar nu på Michael Jacksson (stavning) om ni undrar hah ;) . Ikväll ska jag se en ny typ serie eller film eller vad det är som heter : Mannen under trappan `. Låter lite läskigt men jag är ju en knuffing ;) .
Men nu måste jag gå och tvätta mej i mitt face puss <3
/ alva ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0