1tredjedelsdagkvartillfredag!!!!

Tjobreeee!. Kom hem från skolan för ett litet tag sen. Ska försöka träna lite på mitt engelska speech (stavning:S) som jag har nästa vecka:O. Plus att vi har fysikprov då också:S.. Men efter de så äre chill:D. I övrigt har jag inga speciella planer för kvällen , ska nog städa mitt rum. hahah jag minns inte sist jag gjorde de:O, då äre illa fan;). Ajja nu håller jag på att fasta här framför datorn , jag måst ju träna på mitt tiominutersprat på engelska , som sagt...
Hejdå


//alva♥ 


Hahahh som igår;))
 
Övre raden:Amanda Lundmark, Nils Niklasson, Någon, Madelene Persson, Malin Markström,Veronica Sundberg, Lydia Berglund. Mellersta raden: Ida Marklund, Hanna Fjällström, Elin Hedlund, Ebba Grandin, Mattias Bergström, Oskar Wilkund, Filip Lunberg
Nedersta raden: Maria Pettersson, Robin Wikström, Alva Öberg, Pontus Lunskvist, Victor Wikstöm, Frida Eklund, Andreas Holmström.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0