Torsdag

Vilken känsla när man idag klockan 11.10 lämnade klassrummet å hade gjort soprovet ! , man får liksom lägga det bakom sej nu. Sjuuukt skönt:D. Bara två prov kvar då innan jul , great!.
Var iväg på stan en sväng efter skolan, kollade efter en ny mobil, å en ipod. Hittade flera villhaobjekt, men kassan är inte riktigt redo än om man säger så. Jag får vänta tills julklappspengarna rullat in på kontot ;)).

Sitter nu å väntar på att Ida ska komma å hämta mej , vi ska å se på nån dansuppvisning hon jag å Hanna:D, ungefär så kommer min kväll se ut , blir nog att plugga lite hk sen när jag kommer hem om jag ids . Kommer mest troligt att hamna här;). Cyyyahh

//alva

 Bad hairdayyyyy.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0