Typ

Test

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? Hanna Fjällström;)
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Min mobil ringde så jag studsade upp ur sängen
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Sminkade mej 
4. Vad hände dig 1993?
Jag funderade på om det var värt att bli till om två år och komma till denna världen typ
6. Tre ord varför du sist spydde? He minns jag inte
7. Vilken färg är din hårborste? Turkos
8. Vad köpte du sist? Svarta tights
9. Vad fick du senast i present? Ett linne
10. Vilken färg är din dörr? Svart eller brun , beror på hur man ser det
11. Var förvarar du dina pengar?I behån
12. Hur var vädret igår? 23 grader varmt , strålande sol!;) 
13. Vart kramades du sist? Hallen ho mormor
14. Vad ser du fram emot? Va me Arvid!!♥
15. Vad är 15? min ålder
16. Vilken skostorlek har du? 35,36,37
17. Vill du klippa dig? Snagg skulle inte sitta helt fel!
18. Är du över 25? Ja vafan 
19. Pratar du mycket?
Beror väl på
20. Kollar du på Day´s Of Our Lives? Waller
21. Har ditt namn ett "x" i det? Antagligen
22. Känner du någon som heter Steve? Jåå flera
23. Hittar du på egna ord? - Alltid
25. Är du en typiskt svartsjuk person? Kan jag väl inte riktigt påstå
26. Vad har du för mobil? - HTC-wildfire♥
27. Vem ringde dig sist? Kungen tror jag bestämt de var
28. Biter du på naglarna? Naeee
29. Har du lockigt hår? Jaoo
30. Vilken konsert ska du på härnäst? Kiss
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Prata me min advokat 
32. Hur många gånger har du svurit idag? Hmmm , 15 kanskee... nivet våran dammsugare kan va lite knepig ibland
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? vet inte, fråga nån.
35. Ska du jobba imorgon? nej! :D
36. Vem sa du "jag älskar dig" Arvid!!♥
37. Vad borde du göra nu? Ringa
38. Har du något smeknamn? inte det
39. Sover du mycket? nja, då jag är trött
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? GetN å gänget
41. Vad ska du göra på lördag? Va me Arvid hoppas jag! 
42. När var du ute sist? Imorse 
43. Har du gråtit idag? Nädå
44. Är du en glad person? Enligt mej , Ja!
45. Har du roligt nu? - Skojjaru!!
46. Vad äter du helst? Pepparkakor
47. Vem var du med sist? va????
48. Vad heter din mamma? - Susssieee
49. Vad är hela ditt namn? - Alva Maria Öberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0