Ohh my ! ;)

Hallå :) , jag håller på och fixar med bilder som jag ska framkalla och sätta in i Ramar i mitt rum . Svåårt att välja mellan alla miljontals bilder hahah ;) , men jag lägger upp dom sen när jag har bestämmt mej =) . Asså hela dagen idag har jag haft Lördag , jag venne varför ;).

Igår var jag  hos Ida å Hanna var där också , sista kvällen med tjejerna mina . Imorse for dom till Hemavan/Tärnaby . Som tur är så kommer Ida hem redan på torsdag <3. Här är lite bilder från igår ;D

 



 Förlåt var tvungen att sno bilden ;)


Denna dagen började med att jag var tvungen att gå upp klockan åtta och gå ut å hämta min kamera i brev vlådan. Men varför dååå?! tänker säkert ni . Hah , jag glömde min kamera hos Ida igår kväll och jag ville liksom ha den innan dom for i morse. Så dom fick lämna den i postlådan hah ;;), en bra lösning blev det i slutändan ! (Y) .

Men nu ska jag fixa med bilder :) , Puss <33







Kommentarer
Postat av: lydiaaaa

taack! du meee ;)))

2010-02-28 @ 20:05:06
URL: http://lyddeebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0