Buffalo Soldier - Bob Marley

Hallå ! , nu sitter jag här , dagen efter nyårsaftonen och hör på musik , Rubriken säger en hel del ;) . Asså jag fattar inte att jag var uppe så länge som jag var igår . Amen det är ju ingenting säger en del men asså för mej äre liksom länge att vara uppe till HALV FEM (!) hahah ;) . Men asså jag var inte ett dugg trött , det var väl lite underligt tycker man .
Ikväll ska jag och familjen till nåra som vi känner på middag , det blir trevligt :D .

 ( Bob Marley )




Och igår när vi smällde upp raketer så hände det något skräckinjagande ;) . En raket som vi smällde var trasig på träpinnen som det sitter på , så raketen for liksom helt konstigt och smällde presis uti lägenheten bakom vårat hus . Men som tur var så hände det inget PUUUH ! .
Men annars vare en superbra kväll igår <33

  Old Picture ;)
Puss på er mina små flickor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0