Måndag igen ..

Hallå ! , som sagt gårdagen var helt underbart rolig !! <33 ,, älskar att spela i arcus , jag hoppas att vi kan fara på en sån där cup nästa år också=D .  Det finns egentligen inte så mycket att säga om gårdagen men den var helt otroligt kul !! Ni ska få lite bilder att kika på :







 Hih kan man vara tröttare ? ;)












I lördags så var ju jag och Marie Johansson och bowlade. Det var länge sen man gjorde det men det satt i ändå hahah ; ) . Marie van med 450 mot mina 415 poäng men jag är supernöjd ändå haah ;) . Jag slänger in lite bilder därifrån också när jag ändå håller på :) , dock oredigerade ;) 













Nu efter lucnch ska jag ida och Hanna promma till biblioteket med träningsverken från igår , får se hur det går haha ;) 
Ikväll tänkte vi nog sova hos någon , dte blir superkul <333
Puss <33




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0