Paus ,, c",

Hallå ! , denna dagen började med att jag vaknade och hade tänkt fara ut och springa men asså det var så in i helvetes kallt ute , det var liksom 27 (!) grader celsius utomhus . Jag fäljde med mamma, elin och jens och handlade då klockan halv elva . Sen for vi in till stan på eftermiddagen och jag köpte ett par örhängen också fick jag ett par strumpbyxor av mamma , det sticker fram fyra potatisar på varje fot på de andra strumpbyxorna hahah ;) . Jag hade ringt och beställt tid till å göra slingor i håret klockan halv fyra, så det blev å vara där ett bra tag i eftermiddag.

 
Så blev det men det synns inte så mycket , men det blev en liten skillnad iallafall ;)



Jag och min familj ska se på filmen " Mamma Mia " ikväll , det ska bli mysigt och superroligt <33

 


Imorrn ska jag till tandläkaren , få se ja det var klockan 10.40 , hoppas det är en tandläkare som inte är såå där jätte hårdhänt :S , också hoppas jag att jag slipper ha en sån dära bomullsbit i munnen hahah ;) .
Nu låter det som att jag är värsta skitskraj för att fara till tandläkaren men asså så farligt tycker jag dock inte att det är ;) Jag är ju en knuffing haahh ;D .

 MOAHAHAH !

Just nu så lyssnar jag på lugna favvosar och msnar med Hanna Fjällström . Jag har fått se på hennes nya bräda och hennes nya skor till . Vi planerar att fara och hänga på vallsberget någon dag , könner mej faktiskt riktigt sugen <33 .
Men nu ska jag kolla lite facebook och bloggar .
Puss ocj kram och nyp i stjärten som man brukar säga ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0