Rubrik

Hallå igen , nu har jag tid att skriva igen hah ;) .  Jag issan och ida bestämde oss för att far på gudstjänst idag klockan elva , sååååå himla långdraget säger jag bara . Men nu är det bortgjort iallafall .
På eftermiddagen spelade jag , ida, Hanna, Marie, Issan och Petra Buzz . Jag och Ida var på lag men det gick lite sisådär men kul vare =D .




Ja och igår var vi ju då och såg denna omtalade filmen " Avatar " , Och jag säger då bara det VILKEN GRYYMt BRA FILM !! . Den ligger absolut högst på min filmtopp :) . Jag tänkte först att det skulle bli jobbbigt att har på sej 3D glasögonen men det var absolut inga problem med det , man var liksom helt inne i filmen så man tänkte inte på det ;) 

Här får ni lite bilder från ditt och datt ;)











 




pUSSEN tJAA ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0