Tuxer !

Haalllå ! , det har dröjt sååå länge sen jag skrev sist , har haft typ sjuukt mycket att göra . Men nu ska jag skärpa mej som vanligt haah ;) . Men jag har iallafall hittat mej en ny dunjacka , så att jag slipper gruva mej varje gång  jag går ut för att jag ska frysa häcken av mej ;) . Den är av märket Tuxer och gick på en summa av 1499:- . Jag hittade den på Sportringen och jag barara älskar den <333. Idag fylller farsan år så vi ska gå på resta ikväll . Vi hade planerat att gå på challenge men det var smockfullt med bokningar där , så det får bli golden .. ;) . blir nog bra det också .

 Love it <33


Igår var jag i Älvsbyn å kollade på fotboll . Munksund vann guld !!! (Y) Vi kom hem typ tolv igår så jag iddes inte blogga då .
Puss , hade <33

  Alva 4 år ;)





Kommentarer
Postat av: hanna

gud, den var ju sjuuukt snygg!<33 och du var ju bara för söt när du var 4!:)<33

2010-01-30 @ 15:36:54
URL: http://hfjallstrom.blogg.se/
Postat av: Marie Johansson

håller med hanna, skitsnygg!! :) sötunge!<3333

2010-01-30 @ 19:07:22
URL: http://mariiejohanssons.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Vilken snygg jacka du köpt!

2010-02-11 @ 21:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0