No teacher !!

Hallå :) , blev inget bloggande för min del igår , hann inte :( . Men idag så var det snöööigt på vägen = fett jobbigt !! :( . Men jag klarade det både till och från skolan (Y) ;) . Ikväll kanske det blir å fara till vallsberget med Ida å Hanna :D .

Asså jag dööööör ! , det är flera som typ säger att det kanske inte blir någe disco imorrn :( , asså jag blir såå lessen om det skulle vara så :( . Men jag håller tummarna för att det är :D (Y) .
Puss <33

 

Varsågoda ! , första tandställningsbilden !! ;)

Åh juste , idag hade vi ingen lärare på No:n heeelsooft :D


Kommentarer
Postat av: hanna

hel6it!<3

2010-03-11 @ 19:18:42
URL: http://hfjallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0