12.59

Heejjjj alla sötisar!! .
Jag måste bara säga att vädret ute är sjuuukt mysigt på nått sätt. Jag tror inte jag har så många som håller med mej på den punkten men he bryr jag mej inte om. Man får liksom den känslan av att man är med husvagnen på nått mysigt ställe (okejj inte för att jag ÄLSKAR att vara med husvagnen direkt men he kan va mysigt ibland ändå) , hela söta familjen samlad¨ å allt känns bara helt fantastiskt på någe vis ;) . Hahhah okejj nog pratat om lejda tankar .

Jag startade denna dagen med grötfrukost som vanligt , ÄLSKAR när man sitter där helt för sig själv å ingen som helst konkurrans om vem som ska ha tidningen eller vem som ska bestämma radiokanal. Kring tio blåste jag iväg å biffade på gymmet. Nu ska jag bara försöka komma mej i duschen innan jag IdaMarklund å HannaFjällström drar te öjebyn:D:D.
Skriver sen ikväll puss

//alva♥

 Bild från Jäkkvikk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0