Kul ens....

Måndagen avklarad! , känns förbannat bra:D. Bara fyra dagar kvar till helg juh!!! hahah okejj nu ska jag inte tänka alltför långsiktigt. Har hört att ´man ska leva i nuet , inte lägga energi på kommande dagar , endast ta minut för minut som de kommer. Krävs nog lite erfarenhet för att klara de , å he känns som att jag inte riktigt är på den erfarenhetsnivån som krävs riktigt ;) . Men om några sekel maybeee hahaha;)))..
 
Nu ska jag fortsätta me mitt pluggande , nervsystemet är så otroligt intressant så man liksom längtar tills man får sätta sej framför den feta biologiboken å fördjupa sig.... -.-  eller gör man ??´"
Ajja de måste göras iaf .
Cyyahh//alva♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0