Score!

Heeejj:D:D. Min kväll har bestått av soplugg, andra världskriget e inte å leka me direkt :S .. Feettt deprimerande typ. Fattar inte va de är för mening me vissa saker man gör i skolan. Ajja , den här helgen har typ kännts lång. Eller jag har hunnit me så mycke olika saker kanske man kan säga. I fredags hade jag en underbar kväll me Hanna å Ida♥. Lördag hann jag vara på gymmet , baka miljarders bullar, å även va me Arvid på kvällen:D. Å Idag , söndag har jag då stått på¨"" skyltsöndag" å svettats, ;)). Jag hade som vanligt klätt mej för lite :O, menmen vi fick iaf sålt alla våra bullar!!! sjuuukt najjs , klirr i kassan katschiiinggg;)))
Nu ska jag nörda mej lite på fejjan, hade!!!


//alva♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0