08.44

Godmorgon:D.  Gick å la mejj tidigt igår¨så de blev inge mer bloggande för min del, fast när jag väl hade lagt mej så insåg jag att jag blev pigg ju. Så de tog ett bra tag innan jag riktigt somnade. Men de kan va skönt att bara få ligga där å fundera över saker å ting som man kanske inte hinner fundera över i vanliga fall;).
Måndag idag, solen har inte kommit fram än så de går inte att gå ut å sola riktigt ännu. Håller tummarna för att dom där himla molnen ska dra sejj bortåt. Ska nog ta mejj en promenad här snart innan jag städar mitt rum, ORDENTLIGT. Vilket innebär skura, dammsuga, dammtorka, byta sängkläder å allt sånt där. Annars har jag inga direkta planer för denna dag, tar den som den kommer som jag brukar säga fastän jag inte göre;))). Ttyl ciao!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0