*****

Tisdag idag, vilket betyder sovmorgon för min del så jag börjar inte föräns tio över tio. Å ändå e jag vaken nu. Man kan inte vara normal alltså;)).. Men de e för att jag å mamma ska på barnmottagningen å träffa nån som vi träffade förr i tiden bara föratt typ. Eller jag vet int riktigt varför, men mamma sa att jag skulle me å då äre ju bara å följa helt enkelt.
Vädret e för j*vligt. Grått å dimmigt typ...wääh. Man blir inte direkt glad när man kollar ut genom fönstret. Fast man får tänka så som jag alltid gör, att man annars kanske inte skulle uppskatta dom dagarna de e superväder!;D. Så man kan väl säga att de e bra att vädret är som de är. Aja, jag ska hitta mejj nå kläder nu å borsta tänderna åså. Ttyl gaiis;*

IdaMarklund♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0