Gaaah

Asså jag blir såååå arg!. Varför kan de inte blåsa lite lagomt??. Nu när jag cyklade hem var de som att cykla i 85 graders uppförsbacke fastän de var neförs-.- Jag slängde cykeln i backen när jag kom hem, var så förbannad. Å jag tänker INTE gå å ställa upp den. Okejj, nog om blåsten. Ida å Hanna har ju farit till Hemavan så nu måste jag försöka klara mej utan dom på dagarna. Tungt men jag ska nog klara de... tror jag. Tveksamt men. Jag får ringa å snacka me dom på rasterna då jag känner mej emo typ;). Nu ska jag gå ut å sätta mej på bron i min dunjacka, tror de inte blåser allra värst mycke där(Y). Jag kommer somna på dirren när jag sätter mej. Myyyyws. Puss på er snyggingar;*

SaknarER!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0