Godnatt

Hamnade här framför datorn igen. Dagen har rullat på, startade me lite solande på förmiddagen, men sen blev de ju moln så då mös vi på inne istället. Middagen intogs på kinarestaurang, mumms. Å efter det drog vi å tränade jag evve å elin:D. Nu minns jag inte va passet hette men de var iaf grymmt kul, å jobbigt såklart;). Nu har jag precis käkat kvällsfika, evve fixade en grymmt god proteindrink till oss. Azuum:D. Bpdybuilder nästa, höhöh. 
Å de e ju paus i matchen mellan barca å real nu, så jag passade på att slänga in ett litet inlägg här så ni håller er uppdaterade;). Men de blir inge mer bloggande för min del nu här ikväll, så säger godnatt nu. Puss på er finisar;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0