Moln

Åsså kom dom där jäkla molnen fram då. Men jag fick mejj ändå mina tre soltimmar så jag e gode nöjd för ett tag iaf;). Blir nog å fara en sväng in till stan idag igen, ska köpa en jacka som jag la av igår:D:D. Fast jag vet inte vilken färg jag vill ha, den marinblåa eller den gröna.. Hmmm. Beslutsångesten växer... Aja de fixar sejj säkert. Sitter just nu här ute på bron i min härliga solstol å ska nog gå å ta på mejj nå kläder å fixa håret.
Plus att jag e hur spänd som helst på å få veta hure går för mina små pussgurkor på moppeproven deras som dom gör idag. Alltså Hanna fjällström å Ida Marklund. Längtar sååå tills jag får höra:D. Men som sagt, jag ska nog bege mejj in till stan nu. Vi höres. Baiii;*




Håller tummar å tår för er snyggingar!;***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0