Tusen gånger starkare

De blev å se film me elin å co. Myyws. Fast jag blev så jäkla trött. Hade typ kunnat somna om jag hade lagt mej. Men jag klarade ändå att hålla mej vaken ända tills filmen var över. Åsså hamnade jag här. Jag ska försöka bädda upp min säng å gå å ta mej nått i magen. Sen måst jag nästan gå å sova tror jag. De e ju ingen ide att va uppe om man e så trött ju;). Eller så lägger jag mej å glor på teve. Vi får se. Men jag ids iaf inte skriva nå mer ikväll. Eller jo juste, fick ju veta idag att de blir å fara till HAnnas stuga nu i helgen:D:D. Å jag vet inte om Ida också skulle komma ut. Hoppas!. Jag har saknat mina pluttisar såååå himla mycke!". Ahmen vi säger väl godnatt på de då. PUSS;*

Bild från hannas stuga i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0