I don't mind if you don't mind

Ni kanske sitter å funderar på vad en alva öberg roar sig me just nu??. Tänkte att jag berättar hursomhelst. Sitter då här å dunkar musik, kom precis hem från jobbet, taggar för match i kalix. Känns dock sjukt drygt att vi har bortamatch ikväll. Far sisådär 16.15, å kommer väl va hemma nångång kring 23. Känns ju bra att hela kvällen går bort. Mmm. Ahh. För övrigt så har jag då idag gått runt å klippt gräs likt en zombie kan man säga. Är så galet trött så jag skulle kunna somna ståendes. Erkänner, de var faktiskt nära att de inträffade idag. Haha. Ska försöka slita mig från datorn å göra mej nå mat som jag kan käka på bussen. Ciao!

 
Älskar bilden!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0