21.18

Bloggen har väl typ gått i konkurs för en dag kan man väl säga. Men jag har inte haft tid att blogga idag helt enkelt. Kan ju försöka sammanfatta dagen lite kort.
Startade dagen me att fara på iksu me syrran. Grymmt najjs. Gode mycke större än på stepin kan man ju säga;). Efter vi tränat så käkade vi lunch där för att sedan fara tillbax till hotellet å packa ihop våra grejjer. Cirka halv två lämnade vi hotellet, for vidare till Intersport som ligger en bit utanför stan. HIttade dock inget där. Åsså bar de av hem till Pite igen!.
Kvällen har jag spenderat tillsammans me älskling. Var typ en evighet sen vi träffades sist<3333.
Å nu tänkte jag bara chilla framför teven ett tag. Har ju sovmorgon imorrn så man kanske inte behöver slänga sejj i säng på dirren;). Men de lär nog ändå bli snart, är gode trött efter våran lilla umeweekend (stavning:S). Okejj de gick inte sådär superbra me min såkallade "korta sammanfattning", ´men jag gjorde så gott jag kunde;)
Ciaoo


Älsk dää sötis<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0