Im alive!!

Tro det eller ej men jag lever!!. För er som trodde mitt bloggande var över så har jag ju varit i vilhelmina hela helgen. Okejj jag hade kanske hunnit blogga igår eftersom vi kom hem kring halv fyra ,, men jag ides inte. For å var me Arvid å Felix igårkväll ist:D:D(Y).
Helgen har iaf vart superkul , bortsett från den otroligt dryga bussresan!. Fyfan va ja var less buss igår när vi kom till parkeringen på kyrkcenter.. Innebandymatcherna gick väl sådär, vi spelade lika två å förlorade en så de blev inge vidarespel för våran del , menmen vi hade ju somsagt kul iaf:D. Hade tyvärr inte me mejj nån kamera så de blir inga bilder från helgen , inte idag iaf. HAnna ska skicka bilderna vi tog me hennes kamera sen när hon har tid så vi får se om dom kommer såsmåningom;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0