08.40

Godmorgon!:D.
Jag hann aldrig säga de att vi for på Zumba igår , jag elin å Evve. Sen körde vi spinning också. Asså jag hade absolut inte trott att zumba skulle va så himla kul. Man måste pröva de, annars missar man nå jan jag ju säga!.
Efter stepin drog jag ju då till Arvid direkt. Jag färgade hans hår, vi drack smoothie å chillade. Myyws♥

Jag vaknade typ kring åtta idag, bättre än igår iaf då jag bara kunde sova till sju:/. Så de blir nog att fara ut på isen en sväng idag, jag å dömjen. De blir nog härligt, fast solen vill inte riktigt titta fram än:o, får hoppas det spricker upp tills vi ska ut. Nu måst jag gå å borsta tänderna å fixa ihop lite grejjer till resan ikväll. Cyyahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0