09.06

Gogmorgon!:D. Kvällen me brudarna igår var azm(Y). Vi drog ju å såg fotboll på LF först, Pite f17 mötte ume ik. Trodde UmeIK skulle regera men inte de. Pite krossade me 5-0 tror ja de blev:).
Senare for vi till Elin å hängde där, snackade, å såg solsidan säsong ett. Hahah grymmt:D.

Lördag idag då, mina planer ser ut så att jag, Hanna å Ida har tänlk fara ut på fåröisen å uppliva gamla minnen me skrillorna. Vi käkar lunch där också. Huuur myyws kommer int de bli. Bara solen kommer fram nångång. Strålande sol skulle liksom va grädden på moset, pricken över iet å alla dom där ordspråken;);). Så de kommer nog mest troligt int bli sådär dömycke bloggande för min del idag , men ni överlever nog. SÅåå hade! ciaoo



Jag å Ida hade vårat lilla moment därinne på toan på LF , remember??;)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0