Återkommer 13/3 (söndag)

For till Arvid kring två, halv tre. Ides inte gå på stan nå mer me dom andra. Kom hem typ halv sex. Sen dess har jag käkat middag å packat in i husvagnen. Håller på me de fortfarande , men könde att jag var tvungen att skriva ett sista blogginlägg. Kommer inte kunna skriva på FEM dar!.. sorgligt. Hur ska jag klara mejj??. Ajja komemr nog ha ganska fullt upp ändå tror jag. Ska ju åka slalom, bräda , spela badminton å åka längdåkning!. Å mysa i husvagnen såklart;). Vi far ju då till vittjåkk för alla som inte redan vet de. Ligger i arvidsjaur:D. Sååå hörni bloggen kommer stå stilla här ett tag framöver. Men de är inte för alltid även om de känns så just nu:O. På söndag är den i rullning igen. Så vi hörs då. Ha ett fortsatt grymmt sportlov allihopa!:D. De tänker jag ha iaf. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0