carpe diem

Sitter här å funderar på hur jag ska ta till vara på denna dagen på bästa sätt. Hmmm. De e inte speciellt soligt ute, så jag behöver inte tänka på att sola, just nu iaf;)). Kanske man skulle ta å spela lite piano??. Låter bra. Jaaaag vet!!. Jag tar ut pianot å spelar ute i friska luften. Vilken ide alva!!(Y). Fast de kommer nog inte päronen gå me på-.- men de e ju värt ett försök iaf. 
Annars då??. Har ju match idag mot ISK nånstanns ute i vildmarken tp. Tacka vetja LF!. Menmen, man får inte va så bekväm jämt tror jag. Den e klockan fyra, så jag antar att vi har samling nångång typ halv tre eller nå. Så då hinner jag ju gott å väl ta vara på dagen här innan. Börjar me att borsta tändera å fixa till håret. Smell you later gaiiis;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0