De var tider de



SHiiiit , hade nästan glömt bort att jag ju haft tandställning här för ett tag sen. Men så hittade jag hajna bilden å fick mejj en liten tankeställare. De var ändå int sådär superjobbigt. Fast jag bodde ju dock hos tandläkarn. Känns som att jag var där tp en gång i veckan nästan;), lite överdrivet kanske men;). Men jag skulle då iaf vägra å ha de igen kan jag ju säga;). Men de är ju dock lätt värt att ha den, tänderna blir ju sååååå fina alltså. På långt håll skulle man ju nästan kunna va me i en tandkrämsreklam juuuh;);)
Å de bästa me å ha tandställning e ju när man får välja färg på domhär gummibanden! Som ni ser här på bilden ovanför så hade jag blåa gummiband. Jag hade även blandannat rosa där ett tag. Tihiii. Intressant å veta va??;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0