Kanske dags för ett inlägg;)

Justeee , de finns ju något som kallas att uppdatera.. Inte i min värld idag kanske.
Anledningen till att jag inte har hunnit blogga e för att jag har haft fullt upp hela dan helt enkelt. Vi vaknade kring nio, jag hanna å Ida, käkade frukost å sen for jag å Hanna på dirren in till stan för å flippa burgare där på torget. De var nå grejs där eftersom de e första maj typ. De gick superbra för våran del, fick in massor me pengar till lagkassan. Sweeet. Efter de for vi å såg matchen på LF mellan pite å kristianstan (elr hure nu stavas) Å nu sitter jag här. Fick lite tid över till ett blogginlägg:D:D. Då vet ni;))) Puss;*


Bara för att hanna e kåwl;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0