Spotifyy

Iaf så sitter jag nu här å dunkar musik för fullt!. Man hör hela tiden folk som, ååååh mina timmar på spotify har redan gått ut!. Å själv sitter jag här me mina nio timmar. Hehhe . Fattar inte hur jag kan ha såpass mycke kvar, jag lyssnar ändå gode flitigt tycker då jag iaf;),, men tydligen inte:D:D.
Laddar upp inför fotbollsträning halv nio,, då e musikdunk perfekt!. Å jag å hanna ska va duktiga ikväll å cykla till träningen trots att den e sent. Fast de går dock nästan lika fort att cykla innan man har parkerat moppen å tagit av sejj hjälmen å allt ,,,, TYP;)). Träningen slutar ju då klockan tio, så de e int säkert att jag ids skriva nå då jag kommer hem. Brukar oftast bli så att jag försöker komma mej i säng så fort som möjligt, måst ju få mej mina nio timmar(!). Men hörni hade gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0