Skulle sammanfatta dagen i detta inlägg... Bra alva

Ser ni vem detta kan vara?;)
Vi var på en superbra konsert idag på lunchen. Det var några treor som sjöng lite olika, körlåtar osv. Riktigt bra. Man blir så glad av musik! Få koppla bort plugget ett tag och bara luta sig tillbaka och njuta av musiken. Efter det var vi riktigt uppladdade inför våran svenska redovisning jag och Hanna. Jag tycker verkligen om våran svenskalärare. Det är inte alla som får jobba med filmintron i flera veckor;). Det gick gode bra tycker jag, trots att det alltid för mig känns som att jag pratar i rasande fart när jag står inför klassen, men jag vet inte om det kanske är inbillning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0