Svar på kommentar

emma om Mot luleå!:
vad använder du för shampoo stylingprodukter osv? alltså, hur tar du hand om ditt hår? jättefint :) kram
Tack så mycket!:).
Jag har inte några sådär jätteavancerade grejjer. Men det är ju inte alltid det dyraste och mest omtalade som fungerar bäst elr?
Iaf så använder jag mig av dessa;
Shampoo för färgat hår.
Balsam för skadat hår
Använder denna hårinpackning lite då och då. Typ två gånger i veckan
Detta är ett skyddspray som jag alltid använder när jag plattar håret. Kan även användas mot statiskt hår.
Silvershampoo är ett måste! Använder det dock bara cirka två gånger i veckan eftersom det nöter på håret.
Använder inte mycket mer. Har mycket självfall i mitt hår som gör att jag inte behöver så mycket produkter för att få det som jag vill ha det. Möjligen hårspray för att få det att inte bli så elektriskt. Men då äre bara en av alla budgetsorterna jag kör med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0