Om allt vore så enkelt

29-04-2011
Sitter här och känner ångesten komma smått krypande. Har plugg jag verkligen skulle behöva avklara under lovet. Kruxet är att min hjärna är inställd till hundrafemtio procent på lov så på något vis viker jag ner mig och lyder den när den intalar mig att det finns så mycket roligare saker att hitta på än att slösa bort lovet till plugg. Dock väldigt sant. Känns så onödigt att göra det man alltid gör i vanliga fall under veckorna, nu när man har lov och all möjlighet i världen att göra allt man inte hinner med under skoltiden. Inser att jag än en gång slipper undan plugget. Ska sätta mig vid pianot en lång stund nu och komma på andra tankar. Yeees där satt den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0