JAG OCH MIN ROSA FAVORIT

Bara så ni vet är detta min Rosa favoritflaska. Det är en Charlotte-Perelli shake från gymgrosissten för er som har funderat. 
 
Ikväll pluggar jag in det sista inför det där jäkla matteprovet som går av stapeln imorgon. Tränar även på en svenskaredovisning som ska hållas imorgon. Lite tyskaglosor på det så är jag redo för sängen. Längtar så fantastiskt mycket tills imorgon då jag lämnar in matteprovet och förhoppningsvis lämnar klassrummet med ett leende på läpparna. Det sista vi har innan sista veckan. Jullov here i come!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej! har läst din blogg ett tag nu tycker den är jätte bra, och får väldigt mycket träningsinsperation av dig, plus att du ser riktigt bra ut! Hade du kunnat ge nå tips på vad man kan göra om man inte kan gå till gymmet, som man kan göra hemma alltså? vore jätte snällt! kram!

Svar: Vill du att jag gör ett inlägg med bra övningar man kan göra utan gymredskap eller ska jag svara här?:)
Alva

2012-12-13 @ 21:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0