INGEN KAN FLY NÄR IDEALEN BARA EKAR, KRAVEN FINNS DÄR VART MAN ÄN VÄNDER SIG

Morgonens träning gick som väntat. Energin var på topp. Gick in i min lilla bubbla och körde på till hundratio procent. Svettig så tröjan gick att vrida ur och hur nöjd som helst efteråt. Underbara känsla♥

Har precis kommit ur duschen nu, tagit på mig sköna kläder och fixat till håret dugligt. En liten fågel viskade i mitt öra att det skulle bjudas på lunch hos fjällströmsflickan nu kring tolvtiden, så om en stund rullar jag vidare mot spovgatan för lunchdejt med Hanna och Arvid. Senare nån gång ska vi ut till Buskön för middag och stugmys. Blir nog en jästarns bra fredag känner jag. Puss på er finisar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0