JAG OCH GRILLEN LEVERERAR ÄN EN GÅNG

Sitter nu här mätt i magen efter gomiddag bestående av grillat. Första middagen med min mor och far sen tre veckor tillbaka. Ska jag erkänna känns det trots allt skönt att dom är tillbaka även om FF inte allt för pjåkigt.
Föresten gjorde samma tabbe idag igen. Fakkjeee. Var bombsäker att sensia öppnade klockan 12 som alltid på söndagar. Kom dit, Söndag: 16.00-20.30 står det till min förtvivlan. Bara att vända om hemåt igen. Fördrev tiden med lite finaltittande på LF tills klockan äntligen blev fyra så jag fick avklara mitt träningspass. Gick bättre än väntat. Energin var på topp, vilket alltid känns lika underbart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0