-

Marielle om IGÅR:
Vart har du fyndat detta ? :)

Det var som sagt på den där "klädbytarkvällen" på Norrmalmia!



Anonym om IGÅR:
Jag fattar inte, vadå lämna in kläder och få dessa? Vart finns sådan, får di pengar för gamla kläder?

Alltså det var en klass från Strömbacka som hade ordnat den här kvällen i tisdags på norrmalmia. Det var något slags arbete dom hade genom skolan sa dom. Man kom med sina gamla kläder eller bara kläder som man inte ville ha kvar, lämnade in dom och fick en lapp där det stod hur många kläder man lämnat in. Och jag då som lämnade in 14 plagg, fick då ta med mig 14 plagg hem om jag nu hade hittat så många. Allt detta var helt gratis. Riktigt fiffigt tycker jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0