NÄR MAN SLÄPPER TAGET TAR MAN STEGET

Jag är så himla glad. Ska strax rulla iväg mot sjukhuset för mitt sista besök. Har gått på regelbundna kontroller och samtal då och då ända sedan 2007 då det hela började. Nu ska jag äntligen få klara allt på egen hand fullt ut. Inte behöva gå på viktkontroller och så på sjukhuset för att veta att jag håller vikten och att allt går enligt kurvan. Jag ska bara leva och njuta fullt ut nu av sommaren och mitt liv som är så himla bra. Jag har så fina människor runt omkring mig som bidrar till mitt välmående. Ni är värd mer än guld ska ni veta♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Alva, du har varit jätteduktig!

2012-05-31 @ 08:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0