EGOBOOST

Isabella Löwengrip:
Jag får mycket frågor kring vikt och mat och jag har vägt allt från 47 kg till 70 kg som jag väger idag. Jag bryr mig inte ett dugg om siffran egentligen. Och jag bryr mig inte heller om vad andra tycker eller tänker. Jag ställer mig framför spegeln varje dag och känner mig riktigt vacker och det är det enda som är viktigt. Det är faktiskt fantastiskt att älska sin kropp! Så fort man har lärt sig att göra det så kan man lägga fokus på annat. En person som lägger stor vikt vid siffran på vågen missar mycket kul i livet.

”.. Vi på Egoboost Magazine är trötta på sjuka ideal och vill visa på mångfalden av kvinnokroppen. Vi drar nu igång en kampanj som heter Size me som vill trycka på att vi ser olika ut. På omslaget näckar jag och precis som i varje nummer i tidningen så vägrar vi retuch. Det är dags att börja älska sin kropp på riktigt!..” - Egoboost, maj 2012












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0