MY HAIR

En lite bättre bild på hur håret verkligen blev. Det enda jag är  lite missnöjd med är att min utväxt inte riktigt for bort helt eftersom vi gjorde slingor som ska vara mer skonsamt för håret. Menmen, bättre än förut iallafall och de nötta topparna är borta nu! 
 
Ska packa väskan nu och ta mig en dusch innan några oc-avsnitt. Jag åker ju nämligen iväg på läger/innebandycup i boden imorgon och blir borta till lördag. Ska bli såå kul! Bloggen lär nog stå aningen still under dessa dagar men jag tror ni överlever sötisar

Kommentarer
Postat av: Signe

Sjukt snyggt! Verkligen en förbättring, är såå avundsjuk på ditt hår!:) ha en fin dag!

Svar: Åh tack va glad jag blir!!:D
Alva

2012-10-31 @ 09:48:32
URL: http://signeobergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0