THE PAIN YOU FEEL TODAY IS THE STRENGHT YOU FEEL TOMORROW

Morgonträning. Älskar känslan att ta i redan från morgonen. Låta svetten rinna så det rent svider i ögonen. Låta intervallerna vara sådär jobbiga så man bara vill skrika rakt ut. Låta endorfinkickarna komma som ett brev på posten. Få den där underbara känslan inom sig att man är sådär jäkla grym. Just så känner jag just nu. Efter ett avklarat morgonpass. Avklarade intervaller. Bättre start på en fredag får man ju leta efter.
 
Mitt intervallpass idag; 
 
5 minuters uppvärmning.
 
45sek arbete i tung uppförsbacke- 30 vila x10
 
30 max - 30 vila x 10 
 
Avslutade med tunga backar 1 min - 15 vila x 5 
 
Nedvarvning 5 min 
 
Rörelse och balansövningar. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

i vilket program fixar du dina biler sådär? :)

2013-04-28 @ 16:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0