WAKE UP AND WORKOUT

 
Älskar verkligen att träna på morgonen. Gruvar mig lite inför skolan då jag kanske måste frångå mina morgonpass lite beroende på hur mitt schema kommer se ut. Ber till gud att vi får bättre schema i år. Förra årets sög på riktigt. 
 
Dagens pass bestod av rygg och bröst+ kondition. Vet fortfarande inte riktigt vad alla mina övningar heter så jag kan inte skriva ut passet här. Men lyckades iallafall öka på flera av övningarna idag. Har förut kört mycket högreps, med fokus på rätt teknik så jag blir bra på övningarna. Men nu är det mer fokus på tyngre vikt med färre reps. Försöker dra ner på cardioträningen också även om jag älskar att stå på crosstrainern och svettas så det blir pölar under mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0