NÅGRA BILDER

Några bilder från min instagram. 1.Firade min kusin i Kalix 2.Kepsfredag 3.Badmintonlir 4.Firade bästbrollan 4. Hittade bästa ljuset på gymmet;) 5.Kepsfredag igen.
 
Jag har gått och blivit förkyld så jag vilar mig såklart från gymmet, tråkigt!! Men det är nu när man är sjuk man uppskattar när man väl får bli frisk och börja träna igen. Min kropp mår nog bra av några extra dagars vila efter all hårdkörning. Jag kanske inte varit alltför bra på att lyssna på kroppens signaler på senaste tiden och då säger kroppen ifrån helt enkelt. Men mer tid till en massa todo's istället då! Har en massa grejjer jag ska hinna med att göra innan jag åker med familjen till Kalix kring middagstid ikväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0