5 SAKER

- Jag är skitskrajj för döden. Får ångest när jag tänker på att allt en dag kan bli helt svart.
- Jag älskar maträtten leverkaka.  Låter enormt äckligt men mina smaklökar gillart. 
- Jag önskar jag gillade sushi. Det ser så himla gott ut men smakar apa. 
- Jag vill vara tio centimeter längre. 
- Jag vill våga klippa av mig håret. Rejält. 
 
 
Det är måndag. Jag har välldigt många lektioner framför mig. Slutar 16.20. Sensia väntar direkt efter det så har jag övriga kvällen fri till plugg. Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lång är du?:-)
Vem är din bästa vän?
Äter du aldrig något onyttigt under helgerna?
Vad vill du jobba med när du blir äldre?

2013-01-28 @ 08:04:55
Postat av: Sofia

Men sånna inlägg, vi vill veta mer om dig!

2013-01-28 @ 21:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0